קידום אתרים אורגני בגוגל: איך אנחנו מצליחים להביא את הלקוחות שלנו למקום הראשון?

קידום אתרים מוצלח הוא לא עניין של מזל וגם לא סטטיסטיקה, אלא הוא עניין של ידע, התמדה וגאונות כאשר השילוב שלהם מאפשר לבנות יסודות מוצקים לטווח הארוך ואלה מגלמים את עצמם בביצועים יוצאי דופן. 

אז מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד נכון?

קידום אתרים הוא השקעה במלוא מובן המילה, מעבר להחזר השקעה שאנחנו רואים בחשיפה וההקלקות, הלידים והמכירות שמתבצעות באתר, בזכות קידום אתרים, אלא כשלעצמו מדובר על מערך שלם של הרבה מאד פרטים קטנים שביצוע מדויק של כל אחד מהם כשלעצמו מאפשר התגלמות של יצירת מופת שמהווה נכס מניב לכל דבר. בעוד שיש באמת הרבה מאד סעיפים שצריך לקחת בחשבון על מנת להביא את האתר לנקודה הטובה ביותר, יש כמה קריטריונים שתופסים חלק גדול יותר של העוגה. תוכן למטרות למטרות קידום אתרים הוא אחד מהם, וזה לא בדיוק אותו התוכן שאנחנו שותלים באתר. אז מה צריך לדעת על תוכן לקידום אתרים?

תוכן SEO- עשה ואל תעשה

כולם כבר הבינו שאת החלק המרכזי של קידום אתרים עושה התוכן וכמויות גדולות שלו, בעיקר תוכן שמקושר לתוכן אחר ובעדיפות מצוי גם באתרים אחרים ברשת. בזמן שבמשך שנים אנשים הציפו את הרשת עם תוכן באיכות ירודה זה גבה מחיר ועלה מאד ביוקר לבעלי אתרים רבים שפשוט נענשו, וזה עוד לפני שדיברנו על תוכן מועתק שזה אסור בתכלית האיסור ואפילו מותגים עולמיים נענשים על כך בחומרה. 

כיום רוב בעלי המקצוע מבינים שגם תוכן SEO חייב לשמור על רמת איכות מינימלית. שגם אל העמודים האלו מגיעים גולשים ולא רק הרובוטים של גוגל ושבסופו של דבר אלו מהווים חלק מהתמהיל השיווקי של העסק. מאחר והתוכן הזה נשאר באוויר וממשיך לעבוד בשביל האתר גם בטווח הארוך, ההשקעה בתוכן SEO משרתת קודם כל ובעיקר את בעל האתר ומקדמי אתרים רציניים שמכבדים את עצמם יגידו לכם בדיוק את זה.

איך לכתוב תוכן טוב?

תוכן טוב צריך להיות קריא, זורם ולספק ערך מוסף כלשהו. גם הנראות הכללית של הטקסט חשובה, כך שכדאי שהוא יהיה חתוך לפסקאות קצרות ונוחות לקריאה, עם שילוב של כותרות משנה באופן שיאפשר זרימה והבנה של הנושא המרכזי של הטקסט גם על בסיס סקירה של הטקסט בלבד. השפה צריכה להיות קריאה ובגובה עיניים תוך שמירה על הכללים.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

10 חברות המובילות לבניית אתרים

בניית אתרים היא תהליך חשוב ובסיסי עבור כל עסק המעוניין להיות נראה באינטרנט. בחירת חברה לבניית אתרים היא צעד חשוב, ואפשר להיות ודאיים כי החלטה

קרא עוד