כך הפכתי למומחה למיתוג ושיווק – הספר שכל יזם צריך לקרוא

עולם המכירות הפך לאחד מהזירות שמושכות כיום הכי הרבה תשומת לב – אם אתה יודע למכור אתה המלך

בימים אלו ירד לדפוס הספר 'סוס מנצח' שעוסק בסודות המרתקים של עולם המכירות, ספר חובה גם למי שאינו עוסק במישרין בעולם השיווק והמכירות. הספר יוצא לאור על ידי הוצאת הספרים – אוריון. ובשיתוף עם חברת היזמות הבינלאומית ATN Israel כשכותב הספר הוא לא אחר מאשר מנכ"ל החברה מר עובדיה טופורוביץ שבמסגרת ניהול החברה פיקח באופן ישיר על מחלקת המכירות, והתמקד ברמה האישית בכל פרט ופרט שהיה קשור לעולם המיתוג והשיווק. חברת ATN Israel זכתה להצלחה רבה בגלל יכולות יוצאות דופן והבנה עמוקה בכל מה שקשור למיתוג ומכירות.

אני מרגישה שהדרך הטובה ביותר לתאר את הספר, זה להעתיק את הכיתוב שבגב הספר, אז הנה לכם ההדלפה הראשונה מהספר שעדיין לא הגיע לשוק:

מעיין הייתה מאושרת מאוד, היא התקבלה לעבודה כמשווקת באחת החברות עם תנאי השכר הטובים ביותר שהיה לשוק להציע. היא האמינה שעם השאיפות והאמביציות שלה היא תוכל להגיע רחוק מאוד עם כל הבונוסים שמקום העבודה החדש מציע למשווקים. אבל האושר של מעיין לא ארך לזמן רב… והכל בגלל דיוויד.

במקביל לתנאי השכר המעולים, הדרישות היו נוקשות ומחמירות. כשמנהלת המחלקה פיקחה על התנהלות העובדים באופן קפדני ומחמיר. חוץ מחריג אחד…. דיוויד

דיוויד יכול היה לקום ממקומו מתי שהתחשק לו, לצאת מתי שבא לו, ולקחת ימי חופשה אפילו בלי להודיע. ולא רק שאף אחד לא העז להעיר לו, הוא גם קיבל יחס של כבוד מכל הסובבים.

זה קרה למעיין ביום השני שלה במקום העבודה החדש, היא ראתה את דיוויד קם ויוצא לעשן במרפסת, אחרי שהוא כבר בילה שם חלק לא קטן מהבוקר. מעיין התכופפה ללימור שישבה מימינה ושאלה מה הסיפור של דיוויד, למה הוא יכול לעשות כאן מה שבא לו. הוא הבן של….

דיוויד… ענתה לימור במנגינה של פליאה, את לא יודעת… הוא הקוסם של המשרד, הוא מכונת המכירות שלנו, וכמה שהוא מבלה בחוץ אף אחד לא מתקרב אליו בכמות המכירות החודשיות.. הוא הנכס היקר ביותר של המשרד.

באותו הרגע מעיין הרגישה איך חץ האכזבה פוגע ומביס אותה… היא האמינה בעצמה, בשאפתנות שבה שהביא אותה לבצע הכי הרבה שיחות מכירה בכל מקום שהיא עבדה. ופתאום היא הבינה שיש משהו נסתר ונשגב ממנה שחסר לה בפאזל. משהו שעדיין נעלם ממנה בכדי שהיא תוכל להיות אשת המכירות מהשורה הראשונה.

הספר שמוגש היום בפניכם… מתיימר לאפשר למעיין ולעוד הרבה אחרים להכיר זווית חדשה ומרתקת מעולם המיתוג, שיווק ומכירות.

הספר כתוב בצורה מרתקת וקולחת, ומעוררת סקרנות גם בקרב קוראים שאינם אנשי שיווק ומכירות. עובדיה טופורוביץ משתף את הקוראים בהרבה מאוד סיפורים אישיים, והתמודדויות מיתוגיות ושיווקיות שהוא נאלץ להתמודד איתם במהלך הניהול של חברת ATN Israel ובמהלך השקעות שונות שעשה בחייו הפרטיים בעולם העסקים. חברת ATN Israel לקחה על עצמה לסייע ליזמים ואנשי עסקים שבתחילת הדרך, וזה מה שהוביל אותם להחלטה להוציא ספרים והרצאות לטובת כלל הציבור, טופורוביץ מבהיר כי ספר זה הינו הראשון בסדרת ספרים שקשורים למגוון נושאים בעולם העסקים והיזמות.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

10 חברות המובילות לבניית אתרים

בניית אתרים היא תהליך חשוב ובסיסי עבור כל עסק המעוניין להיות נראה באינטרנט. בחירת חברה לבניית אתרים היא צעד חשוב, ואפשר להיות ודאיים כי החלטה

קרא עוד