בניית אתרים ב2021 – כל מה שצריך לדעת

היום יותר מאי פעם בניית אתרים הפכה להיות משימה שכל אחד יכול להשלים בהצלחה. כמובן שזה לוקח זמן ולמידה, אבל אין צורך לדעת תכנות וכיצד לכתוב קוד, מה שמפשט מאד את הנושא. כמובן שאם אתם צריכים אתר מסחרי שיהיה מיועד לחברה שלכם לא כדאי להתלמד עליו ואת מלאכת בניית אתרים לעסק חשוב מאד להפקיד בידיים מומחיות, אבל למי שיש זמן ואפשרות, בהחלט שווה להשקיע בלמידה של בניית אתרים כמו גם קידום אתרים.

הדבר הראשון והחשוב ביותר שעליכם לדעת הוא שנכון להיום, עדיין וככל הנראה גם בעתיד הנראה לעין, הדרך המועדפת ביותר של בניית אתרים, לכל הפחות מבחינת קידום האתרים וזה חלק ארי בהצלחתו של האתר, היא לבצע בניית אתרים דרך וורדפרס. וורדפרס מעניק אפשרות לבנות אתר מתוך תבניות קיימות עם ממשק ניהול מאד נוח וברור והמערכת מותאמת לדרישות של מנועי החיפוש ומאפשרת לעשות את ההתאמות הנחוצות מהבחינה הזאת.

מעבר לכך בניית אתרים אמנם עוברת דרך אפיוני ממשק משתמש ועיצוב, אבל בפועל הדבר המרכזי של אתר אינטרנט מוצלח הוא התוכן שלו.

תוכן לאתר ותוכן לקידום

כאשר מדברים על בניית אתרים ועל תוכן לאתר חשוב לבצע את ההבחנה בין תוכן לאתר ובין תוכן לקידום האתר. בעוד שהתוכן לאתר חייב להיות ברמה מאד גבוהה ולשמור על השפה השיווקית הכוללת, התוכן שמיועד לקידום האתר לא יכול בשום פנים ואופן להיות תוכן זבל, יחד עם זאת, עיקרו הוא לא בשפה השיווקית, אלא בשפה של מנוע החיפוש.

מנוע החיפוש מודד את האתר על בסיס פרמטרים שונים מתוך מטרה לוודא עד כמה יש התאמה בין האתר עצמו לבין הנושא שהוא הוגדר על פיו במנוע החיפוש ובהתאם למילות המפתח שהוגדרו. ככל שיש התאמה ויש ערך מוסף לגולש, כלומר הרבה מאד תוכן איכותי שמותאם למנועי החיפוש, כך מנוע החיפוש יעריך את האתר כבעל התאמה בין התוכן לנושא. ככל שההתאמה בין התוכן של האתר לנושא שלו כפי שהוא הוגדר, כך האתר מדורג גבוהה יותר בעמוד תוצאות החיפוש של מילות מפתח כפי שהן הוגדרו. ככל שהאתר מדורג גבוה יותר בעמוד תוצאות החיפוש של מילות המפתח כפי שהן הוגדרו, כך האתר מקבל חשיפה גבוהה יותר ובהתאם לכך הקלקות רבות יותר על תוצאת החיפוש של האתר המודבר. בעקבות החשיפה לתוצאה שהיא האתר, מתקיימת תנועה גדולה יותר לאתר עצמו. כאן נמצא הכסף.

Facebook
Twitter
LinkedIn
אנה אהרונוביץ

אנה אהרונוביץ

בעלת בלוג שיווק בדיגיטל בועט וחי. אוהבת לרקוד ולשיר, כותבת למגירה להנאתה

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

10 חברות המובילות לבניית אתרים

בניית אתרים היא תהליך חשוב ובסיסי עבור כל עסק המעוניין להיות נראה באינטרנט. בחירת חברה לבניית אתרים היא צעד חשוב, ואפשר להיות ודאיים כי החלטה

קרא עוד