הבלוג של PwC Israel

סוף המהפכה הדיגיטלית – תחי המציאות החדשה!

"ההיסטוריה תהיה נחמדה אליי היות ואני עומד לכתוב אותה" אמר צ'רצ'יל. ובכן, אתה, שיושב וגולש באינטרנט, את, כן את, שכותבת דוא"ל, אתם, שבודקים אפליקציה בסמארטפון, כל אחד ואחד מכם, וגם אני, כותב את ההיסטוריה של המהפכה הדיגיטלית ושל המציאות החדשה שהיא יצרה.

ואם מדברים על היסטוריה, קל לראות את הקו נמתח בין המהפכה הדיגיטלית, שהתרחשה מסוף המאה ה-20 אל תוך המאה ה-21, למהפכה התעשייתית, שעבר העולם המערבי מסוף המאה ה- 18 אל תוך המאה ה- 19, ואשר הייתה אחראית לשינויים כלכליים, חברתיים, פוליטיים ותרבותיים מרחיקי לכת, שהתחוללו במאות ה- 19 וה- 20. בדומה למהפכה התעשייתית, צמחה המהפכה הדיגיטלית מחידושים טכנולוגיים, שהביאו את הגישה לרשת האינטרנט כמעט לכל בית, את הנגישות הבלתי-אמצעית למידע דרך פלטפורמות שונות הזמינות לכולם, את צורות התקשורת וההתאגדות החדשות דרך הפייסבוק.

חברות טכנולוגיה, בידור ומדיה ברחבי העולם הפנימו את הדיגיטל בתוך הדי.אן.איי העסקי שלהן, ומכתיבות את המציאות החדשה של שימוש אינטגראלי במדיה דיגיטלית. איך משפיעה ותשפיע בעתיד המציאות החדשה הזו על הטלוויזיה, הקולנוע, העיתונות, הפרסום?

דוח הבידור והמדיה הגלובאלי של רשת PwC לשנים 2012-2016 עוסק בהשפעה זאת על תחומים רבים בתעשיית הבידור והמדיה, ובהתאם, גם על כל אחד מאיתנו.

הדוח, שזו השנה ה- 13 לפרסומו, כולל סקירות עומק של 13 סגמנטים בתעשיית הבידור והמדיה בפילוח גלובלי וב- 48 מדינות ברחבי העולם, ותחזיות צמיחה לשנים 2012-2016.

אם אתם רוצים להישאר מעודכנים ומחוברים למציאות הדיגיטלית החדשה, אתם מוזמנים לצלול לנבכי הדוח, או לעבור על חלקים תמציתיים יותר שלו, ולשפר את האוריינטציה הדיגיטלית שלכם, בקישור הבא: http://www.pwc.com/outlook.

ולסיום, במילותיו של צ'רצ'יל, כולי תקווה שההיסטוריה, הדיגיטלית והלא דיגיטלית, תהיה נחמדה אלינו.

להתראות בפוסטים הבאים,

ערן.

הגב